Utmanad

Jag har blivit utmanad av Elina!

Reglerna kring denna utmaning är att svara på dessa sex frågor. Länka till utmaningen i den blogg ni har fått den och de ni skickar den till.

Favoritstad: Stockholm (för att jag bor där just nu) och Strömstad/Västkusten sommartid.
Favoritdrink: Rosa Pantern och Cosmopolitan.
Det galnaste du gjort: Åkt till England helt själv för att bättra på min engelska - jag är stolt! Har säkert gjort massa galna grejer, men de kommer jag inte på just nu :)
Inom 10 år: Är jag 31. Är antagligen gift med mina drömmars kille ;) kanske har ett barn eller två? Läskigt att tänka så långt fram... Har ett jobb jag älskar, bor i en stad jag känner mig hemma i och har massor med skor i min Walk-in-closet. Fullkommligt lycklig!
Favoritplagg: Nån söt kjol eller klänning - skor!
Sjukaste drömmen: Att jag skulle föda barn eller nåt sånt - creepy!

Jag utmanar Alina och Anna - och alla andra som känner sig hågade!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

konstigt, men känns som jag saknar dig mer nu när du är i ett annat land.. såg du skrev på facebook häromdagen men missade dig..attans. Hoppas du mår bra, ser verkligen ut så! så pigg och fräsch :) som vanligt!! haha m får se om jag också utmanar, men inte ikväll.. :P tänker på dig masssa. puss o kramar

Postat av: Anonym

konstigt, men känns som jag saknar dig mer nu när du är i ett annat land.. såg du skrev på facebook häromdagen men missade dig..attans. Hoppas du mår bra, ser verkligen ut så! så pigg och fräsch :) som vanligt!! haha m får se om jag också utmanar, men inte ikväll.. :P tänker på dig masssa. puss o kramar

2009-01-28 @ 22:05:11
URL: http://byannaviktoria.blogspot.com
Postat av: Emma

Gumman då! Du är bra söt du :) Saknar dig med.. Jaa, det är väl det att vi inte är så nära varandra längre, det kanske hade varit lättare att ses hemma fast vi inte gör det liksom ;) Hehe. Jaja, du får "svara" på utmaningen om du vill, jag gör allt för att inte plugga du vet^^ Massa pussar till dig sötnos! Puss å kram

2009-01-28 @ 22:09:21
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback