Väskan packad

Nu har jag packat klart (hoppas jag) för ett halvår (!) sjukt mycket man vill ha med sig och jag har verkligen reducerat en hel del - endast 20kg får det väga! Snart är det dags för middag, Mamma har stått i köket ett par timmar nu och det börjar lukta riktigt gott! Hungrig är jag också. Nu ska jag mysa med David, kommer ju dröja en stund till nästa gång (en månad)...

Imorgonbitti åker vi till flygplatsen, David ska till Idre så han åker till centralstationen direkt från mig, men mamma och Maja ska vinka av mig på Arlanda. Farmor och Farfar ska tydligen också komma och vinka av! Har en hel liten komité med mig med andra ord :)

Jag kommer antagligen inte blogga något mer nu från Sverige. Nästa gång blir från Brighton! Men det kanske dröjer några dagar - så ha tålamod - jag måste ju komma in i allt innan jag börjar surfa! :) Jag ska också skaffa ett engelskt mobilnummer, så vill du ha det får man maila mig på min hotmail.

Nu ska jag som sagt återgå till Älsklingen! Ha det så bra här hemma i Sverige!


/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Elina

Enjoy tjejen... Ha det lovely i England så kommer jag och hälsar på dig i vår :) Lots of kisses :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback