Alla behöver lite action i tillvaron

Action och action... Men visst är det så! Idag händer det mer här på kontoret, action är nog lite att ta i, men det händer i alla fall något. Flera stycken kollegor har kommit tillbaka från sin semester och det är riktigt "tomult" borta på kontorsdelarna om man jämför med förra veckan då vi var en näpen skara på fem-fyra stycken. Riktigt kul! Man blir ju glad om inte annat att se lite folk runt omkring sig! Sen har jag fått lite små uppdrag som jag kan fixa med, ni kan inte föreställa er hur skönt det är att kunna ta med sig en bärbartelefon när man går iväg för att fixa i övernattningsrum osv. Guld. Extra bra är det också för att det inte ringer så mycket (än). Nästa vecka lär linjen gå het igen efter semestern då nästan alla är tillbaka... Så, jag tar till vara på denna veckan har jag tänkt, lite lugnt mjukstart har ju ingen dött av :)

Efter jobbet då? Känner att PT cirkel passet igår tog "ganska" bra, lite stel i "kanterna" (kurvorna?!) känner jag. I eftermiddag är tanken Aerobics och Body Pump, men jag tror fasen jag struntar i Pumpen, känner att jag börjar få ganska "biffiga" armar och det är ju inte tanken direkt. (Hur tusan får man bort underhudsfettet?!) Så jag tror jag minskar till ett Body Pump pass i veckan. Vad tror vi? Sen ringde söta syster från bilen igår och föreslog bio, Harry Potter - har ju inte sett den än!! Så det kanske blir det ikväll efter träningen eller imorgon :)

Nu ska jag jobba vidare, dags att jobba sig ner i lite högar!

Puss så länge!

Äsch bilden va inge snygg :P

Dagens Emma i morse, hårborste någon? Har en ovana att aldrig borsta håret.. Humm..

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback