Anna kommer!

Tjoho! Ni kan aldrig ana vad som händer i helgen! Eller jo, typ rubriken skvallrar ganska hårt om det. Anna från Norrköping kommer! (She's the one and only, hon är en dag äldre än mig och vi har hängt sen dess typ, redan när vi låg i våra mammors magar faktiskt.) Vi sågs senast i april förra året om jag inte minns fel (2008 iaf) här hos mig i Sthlm, äsch, nu ljög jag, vi sågs nog i Norrköping senast när jag åkte till Homeopaten föresten. Men okej så här då, vi spenderade senast en helg ihop förra året i april! Så nu äntligen så händer det! Anna kommer hit på fredag kväll (imorgon!) och åker hem igen på söndag kväll. Shit vad kul vi kommer ha det! Vi snackade igår i tele och började babbla på ganska bra som vanligt, vi kommer antagligen inte ha en tyst sekund på hela helgen :) Sjukt kul iaf. Har planerat stan på lördag om vi inte kokar över och vill sola (packa ner bikinin Anna!) och till kvällen blir det antagligen Josefina på Djurgården, har ju inte varit där än så nu är det hög tid att kolla in stället! Loijs och några till hänger på! På söndagen får vi se vad som händer, funderar starkt på att gå till Långängen och käka lunch, det tar kanske 20 minuter att gå dit hemifrån mig och det är såå fint och så god mat! Hursom, det kommer bli en kalashelg!

Välkommen hit vännen! ♥



När Anna kom på besök till mig när jag precis flyttat till Sthlm från Strömstad september 2007.



Sjukt länge sen, något påsklov när vi gick i tvåan tror jag. Haha. Kolla in mitt hår! Urklippt lugg och allmänt uppklippt, tonat i färgen röd-brunt. Lila ögonskugga va tydligen hett också... Haha. Puss på dig Anna!



När Anna var hos mig i april 2008. Anna måste ha varit utomlands om man jämför skillnaden på hudtonen ;)



Jag och Anna knäppar oss med kameran i Emils Mac. Haha. Också april 2008. Riktigt snyggt ju :P

Vi kommer få en toppen helg!!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Haha, snygga bilder Emma, eller kanske inte, äsch vi är fina ändå :) Som jag ser fram emot helgen :)Ska bli så roligt!! puss o kram

Postat av: Emma

Hehe. Ja jag vet! Det var typ det jag hittade ;) ja, det kommer bli hur bra som helst! Puss pusss

2009-07-02 @ 14:02:21
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback