Annas och min helg

Bilderna kommer svämma över, lika bra att börja då!



Finaste Anna när vi fikade (första gången) i lördags, vi delade på morotskakan, har kommit fram till att England suger (sucks) när det gäller att baka GOD morotskaka. Anna och jag hamnade på Coppola som vanligt när hon är i Sthlm. Nästan pinsamt ju...



Samma mortoskaka, den gjorde sig ju så bra i bild...



När Anna och jag sprungit runt på stan ett bra tag mötte vi upp Maja, Emil och mamma för en fika (till). Hamnade på Créme på Nybrogatan. Mys pys. Emil och jag.



Sen fick han en puss också, förvånad lillebror?



På andra sidan bordet hade vi söta lillasyster Maja, Mam snutt och fina Anna <3



Anna kom över till mig och delade stol ett slag :)



Vi köpte en flarra vin var, Anna drack rött och jag vitt. Slurp!



På Josefina i solnedgången.



Anna och Loijs på andra sidan bordet. Fina!



Gud så tjusigt ;)



Vi hade det sjukt kul alltså, det ser i alla fall ut så här!



Aningens ur fokus kanske man kan säga ;)



Puss på dig gullunge! <3



På väg hem (ja jag vet, tidigt men vadå ingen va direkt sugen på utgång så vi slutade med humöret på topp!), kort stopp på Djurgårdsbron för en fjortisbild på bara oss. Så det ska va!



Man får göra det bästa av en midnattspromenad på väg till tunnelbanan!



Oh yes!



Tummen upp för att vänta på tunnelbanan på Karlaplan med bla McFlurry som sällskap. Mer sånt!



Skön bakgrund som inte Loijs va helt pepp på...



Snart hemma nu...



Några meter från mitt hus, en liten rackare, tror bestämt det är en kopparödla eller nåt.

Over and out!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback