Arvegods

Idag regnade det när jag vaknade - kul med måndag liksom! Men vadå, jag jobbar ju hela dagarna så det gör inte mig någon större skillnad... Jeans, stora, randiga, slappa tröjan passade bra + gummistövlarna ute i regnet. Perfa.

Just idag är jag förlovad också, satte på mig min farmors mors förlovnings- och vigselring som farmor designat om lite. Jag och Maja fick varsin ring av farmor för något år sen, jag fick denna ringen, eller två ringar som farmor satte ihop med hjälp av en guldsmed, och Maja fick en ring som farmors mammas mamma hade när hon var gift. Visst är det häftigt sånt där? Tänk vilka minnen som sitter i ringar och vad de symboliserar. Ja, så idag är jag förlovad, och kanske till och med gift. Med mig själv alltså.



Mys.



My ring(s).



Det är alltså två ringar i 18k's guld som sitter ihop med hjälp av små kulor av vitt guld. Jag är mer en silver/vitt guld (eller varför inte platina?!) -tjej men denna ringen har ju lite bådeock + att den betyder något! Alltså, Design by Farmor. <3

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback