Äsch, jag tar det i morgon...

Hade faktiskt tänkt träna idag efter tre dagars uppehåll... Men då visade det sig att Body Combaten är imorgon och att det enda som är på Lidingö idag (eller det som är kul på alla SATS i Sthlm) är Yoga. Och jag orkar inte Yoga! Inte idag. Känner att jag kommer somna, eller mest svära för att jag är klen i axlarna när man gör "den stående huden" (sjukt jobbig position!). Positivt tänkande ja... Och jag som har packat väskan och allt. Iofs kan jag låta den stå kvar här på jobbet till imorgon när jag SKA träna Combat på Stureplan kl 17.30 (bokat - check!). Efter det föreslog Josefin middag ute någonstans - why not liksom?! Blir nog en lite stillsammare tillställning och det känns skönt, jag är alltid så förbaskat trött på fredagar. På lördag frestade jag med brunch på Café String (där jag var med Lotta, Amelie och Lovisa när jag precis kommit hem från England) som Josefin hakade på - helnajs ju! Juste, på lördag morgon blir det Body Pump igen kl 9.30 (bokat - check!) med Loijs, blir väl till att åka direkt till Café String efter det antar jag - kul! På söndag får jag banne mig köra ett till Combat pass (bokat - check!) och sen kan jag vara nöjd med denna veckan också (ur träningssynvinkel). Hela fem träningspass denna veckan i så fall. Fem! Bra, har käkat en del kolor och popcorn denna veckan så träningskontont ligger nog på plus minus noll (i bästa fall). Duktig jag är! :)



Hennes (Scarlet Johansson) kropp kan man ju inte direkt klaga på - give me? - !

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback