Att bita i glass

Ilar det i dina tänder bara jag nämner "bita i glass" eller är du en cool jäkel som kan sätta tändera i det mesta utan att stryka med? Jag trodde jag tillhörde den första kategorin men tydligen inte. Här sitter jag nämligen och BITER i en glass, iofs en Cookie-glass som man typ måste bita i, men i alla fall! Coola grejer.

Eh. Anyway...

Dagen närmar sig sitt slut, i alla fall här på jobbet, och jag ska hem för att plocka upp "träningsutrustningen" och dra till SATS. Min "kära" kompis Loijs tvingar mig till att Body Pumpa efter Aerobicsen även fast jag tänkte skippa den. Schysst kompis. Verkligen. Jag vill ju inte ha biff-armar ju! Men men.

Have a lovely afternoon you guys!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Alina

Usch, bita i glass är vidrigt! :)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback