"Bara" 1200 euro

Jäklar! Jag har hittat en vintage-shop på internet, en blogg som säljer vintage prylar (framför allt väskor) av märken som Chanel och Hermés osv. Direkt från Paris. Jag noterade att de hade en av mina drömmväskor, Classic Chanel vintage 2.55 mademoiselle, och kunde liksom inte låta bli att maila dem och fråga vad den kostar. För att se hur mycket får man betala för godsaken. Fick till svar att den kostar "ynka" 1200 € + ytterligare 20 € shipping. Så typ 12 000kr då. Ja men lätt. Får bara hitta någon som skulle vilja investera ca 12 000kr i en väska till mig då. Pice of cake. Erhm.

Jag antar vet att det blir min tur en vacker dag, tills dess håller jag tillgodo med min tjusiga "Chanel liknande" clutch från Peacocs, Brighton. Nästan lika bra ^^



Ja tack!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Miss Attitude

wow bra gjort, att du hittade den bloggen, ska genast gå in och kika lite!! TAck för tipset.

Ha en bra dag och du har en väldigt fin blogg förresten!

Postat av: Emma

Abosolut! Kul att någon annan kanske kommer få en fin väska snart! ;) Iofs kan man ju titta in där och drömma sig bort lite om inte annat :) Tack så mycket! Ha en fin dag du med :)

2009-07-23 @ 11:28:26
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback