Bästa Mr Potter

Jajamensan! Det blir Harry Potter och Halvblodsprinsen ikväll på bio med syrran (och brorsan?)! Kommer bli strålande skoj :) Älskar att gå på bio och Harry Potter måste jag bara se på bio, har sett alla andra filmerna på bio också. Det hör liksom till! Kommer bli himskans mysigt i alla fall.

Kör alltså på "träningsfri" dag idag och kommer passa på att mysa lite med mamma och nåt/båda syskon/en efter jobbet. Var ju en stund sen man snackade med mamma! Hon kom föresten in här på jobbet i morse när hon var på löparrunda (bra där!). Hon sa att hon kommer sakna mig här och jag håller med, det är alltid lika mysigt att få se ett sött ansikte bara så där när hon kommer förbi mitt jobb då och då om dagarna. Men nu blir det andra bullar, vilket bara är kul :) Efter mys med mamma i eftermiddag blir det som sagt bio. Josåatthe, dagen kommer bli grym!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback