Beauty fix

Nu har jag vaknat upp lite - äntligen. Sitter nere (jag och datorn är tillfälligt placerad uppe i köket/vardagsrummet) i min säng framför spegeln som står på fönsterbrädet och plockar ögonbrynen. Något jag inte gjort på evigheter känns det som, eller iaf inte grundligt. Hög tid nu då! Sen blir det sminkning och efter det ska jag sätta mig och glo in i garderoben för att komma på vad jag ska ha på mig... Funderade på jeans och något nyss men sen snackade jag med Josefin som också ska ut med några kompisar och hon ska ha klänning. Hum... Tur att jag har god tid på mig! Ska inte in till Lotta förns ca åtta ikväll och käka middag - god tid på mig som sagt. Mysigt kommer vi få det!!

Nej, back to work (skönhetsfixet) då!



Jag och Maja på vår balkong i Thailand, operation plocka ögonbryn på hög nivå. Sällskap förnöjer! Haha!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback