1 juni

Ja för katten, igår hade vi besök av en familj vi umgicks med mycket förr när vi var mindre (vi barn.. iofs alla var mindre för några år sen...) och det var riktigt trevligt. Daniel hade jag inte sett sen vi gick i 5an och de andra två, Marcus och Gustav, träffade jag för några år sen. De är alltså (nästan) jämngamla med mig och mina syskon och hängde en del när vi var mindre som sagt Vi käkade pizza och snackade hela kvällen, sen tog vi en promenad längs med vattnet nedanför vårt hus och in i skogen en sväng. Ja, vi skrattade och snackade gamla minnen :) Det roliga är att Daniel faktiskt bor i Sthlm sen ett och ett halvt år tillbaka, men vi har liksom inte setts. Aja. Det var en riktigt fin kväll i alla fall!

Sen läste jag ut andra boken i Twilight-serien igårkväll (natt) - de är såå bra! Den andra boken läste jag alltså ut på ca ett dygn. Läsningen efter jobbet i förrgår resulterade i att jag läste halva boken och andra halvan igårnatt. Mmm. Kan knappt hålla mig tills jag får sätta tänderna (haha) i den tredje boken, Eclipse eller Ljudet av ditt hjärta som den heter på svenska. Som sagt, jag kan verkligen bara fokusera på boken jag läser om den är bra och inget annat. Shit, jag kanske är ganska enkelspårig... Eller? Vilket som, nu fick jag de engelska upplagorna av de två sista böckerna i serien. Guuud så bra!

Men, idag börjar mitt SATS-kort ticka igång! Weho! Idag ska jag börja mitt nya liv (ingen som sagt det innan va?) och träna som en jäkla galning. Weho! Böcker och träning kommer bli min sommar det, ja, samt massa vin i kvällssolen med fina vänner osv osv. Kommer ha fullt upp om man säger så! :D

Box kl 18.30 på SATS Lidingö då, med lillebror Emil. OM jag ska ösa! Damn, det var förra veckan, dumma sommarschema! Får bli ett muskelpass istället, vad nu det innebär... Box får bli nån annan vecka! Nästa?

Puss å hej!


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback