Bio med Lotta

Idag (eller ikväll snarare) ska jag på bio med Lotta! Jag ska äntligen få se The Proposal! Kommer bli så mysigt så :) JAg älskar verkligen att gå på bio, det är så mysigt att sitta där i mörkret och kolla på en stooor stor bild och bara försvinna in i en annan värld. Sen känslan när man kommer ut igen i ljuset (om det inte är natt vill säga) känns det också minst sagt speciellt - på ett bra sätt :) Vi ska först hämta ut biljetterna och sen ta en kopp te på något fik i väntan på att filmen ska börja. fin kväll jag kommer få!

Appropå Lotta, hon la upp lite bilder på Facebook från förra helgen när vi började med mysmiddag hemma hos just Lotta och sen fortsatte ut till F12 :) Fina grejer och fina tjejer!



Nästan hela gänget, Lotta bakom kameran och Josefin på väg (snacka med henne i mobilen här ^^).



Lotta, Sophie (som åker tillbaka till Sidney på fredag - snyft!), jag och Eva!



Goda skratt förlänger livet har jag hört, asgarv (se mig) måste göra en nästan odödlig....

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback