Box!

Nu har jag haft en paus från träningen i hela tre dagar - fy. Så nu är det dags igen! Jag har haft ont i halsen och det kittlas i näsan - nästan som om man vore pollenallergisk (?). Men pollen nu? I don't get it... Kanske är en förkylning iaf då. Skitsamma, jag ska boxas med Loijs idag inne i stan kl 17.00 och det kommer bli så kul! Var ju senast i Brighton jag boxades med Sofie! Body Combat är ju lite samma sak men inte med handskar och kuddar (pads på engelska). Kommer bli så sjukt kul! Ösa massa slag och få ut (gömda?) aggressioner - perfekt! Sen kan jag varva ner inför helgen och allt var den kommer innehålla. Det kommer bli splendid!



Hela gänget på Boxercisen i Brighton! Söta Sofie, vår snygga ledare, jag och finaste Amanda! Åhh vad jag saknar det!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback