Combat blev PT cirkel

Okej, så efter en dag liggandes på sängen, eller ja åtminstone till kl två åkte jag in till Söder och bytte ut min fina pryl jag köpte (visar bilder imorgon!) och sen drog jag raka vägen till SATS Stadion för att träna Body Combat. Men ledaren uteblev och två andra ledare ställde upp så det fick bli PT cirkel (PT = personlig tränare) istället. Fy. Fan. Jag kan knappt andas för att magmusklerna är helt slut. Galet ju. Kommer antagligen inte kunna röra mig alls imorgon. Hoho. Tur att jag har ett stillasittande jobb då - eller inte - när jag väl reser mig upp kommer jag nog vara ännu stelare...

Nu sitter jag uppe i köket med Emil som kollar på tvn, själv väntar jag på att filmen för kvällen ska börja, Huset vid sjön, jag har sett den förut och har för mig att den var riktigt mysig :)

Åter imorgon, jobb, jobb, jobb.

Puss! /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback