Dagisfröken?

Igår innan jag träffade Lotta hade jag några minuter på mig att titta in i någon butik, jag drog till Monki i Souk-huset. Har ju relativt nyss upptäckt Monki så jag har en liten nyförälskelse till stället - som man kan förstå. Att dem har 50% på typ allt är ju inte fy skam det inte. Hittade en vanlig vit t-shirt som var näst intill perfekt, men det var såklart inte på rea, dock "bara" 120kr men jag hoppade över den... Kom hem med ett vitt lite slappare linne istället för 50kr med ett blåaktigt tryck med de där söta små Monki-gubbarna på :) Känner mig lite som en dagisfröken, lekfull klädsel idag med andra ord.



Sötsak.



Matchar Monki med Monki, koftan alltså.



Kör på rosett över hästsvansen, perfekt ju eftersom mitt hår är så tjockt skulle jag aldrig få in det i en sån klämma, men man kan ju fuska med en toffs och bara stätta rosetten ovanför - taadaa!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback