Dejt

Ja! Precis, det är nog lika bra att jag inte har någon bok att läsa ändå så jag kan ägna mig åt lite socialare ändamål. Typ som idag, jag ska träffa min föredetta kollega. Hon och jag var bara såå tighta! Vi jobbade ca 2,5m från varandra och var varandras stöd här i receptionen. Trots åldersskillnad så har vi det riktigt kul ihop! Saknar henner verkligen här på jobbet... Men nu har hon gått i pension och jag kan tänka mig att det är riktigt skönt för henne:) Efter jobbet idag ska jag få träffa henne på något vänster och uppdatera mig. Kommer bli så mysigt :) Ser verkligen fram emot det!



/emma.


Edit: Äsch då, dejten med fd kollegan blir nästa vecka istället när vädret är bättre. Inge kul att gå ner till J och ta en öl eller så när det regnar. Usch och fy. Nästa vecka it is!

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback