Eclipse

Twilight, åh Twilight (lessen men jag kommer inte sluta tjata om det på ett bra tag) igår när jag gick från jobbet, tog jag vägen längs med vattnet hem. Satte mig på en brygga i någon timma eller så och läste i Eclipse (Ljudet av ditt hjärta). Så härligt att sitta där vid vattnet, känna solen i nacken och vinden som fläktade lite skönt (kanske lite för lite...) Jag är verkligen helt uppslukad av dessa böcker. Lova mig att du läser dem!



Trean i den fantastiska bokserien, det slutar aldrig vara spännande! Förövrigt var det lite varmt att ha jeans och längärmat (dock stor och luftig) där på bryggan, trots det lätta regnet på morgonen strålade solen fin fint resten av dagen.



När jag tittade upp såg jag det här, till vänster har vi södra delen av ön där jag bo och till höger har vi norra delen av ön, tar ett bra tag att åka bil dit, men att simma tar inte alls lång tid ;) Kan ju inte säga annat än att det är vackert alltså.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback