F12

Igår åkte jag till Gärdet och Lotta för middag innan utgång. (Bra mening!) Det hela började så här:



Jag satte röd färg på mina läppar...



... och på mina fötter!



Håret pryddes av en rosett, en ganska stor en.



Jag gick till tåget.



Jag hade några minuter över innan tåget kom - så jag tog kort.



Min outfit från ovan... Såklart.



Hittade någon konstig inställning på (Emils) kamera(n) och tog ännu ett kort innan tåget kom.



Efter en supermysig middag hos Lotta åkte vi vidare in till stan och F12 (Fredsgatan 12). Riktigt schysst ställe! Men efter en stund var stället fullproppat med folk. Är man dessutom nykter pallar man inte obekvämligheter som inget utrymme, så ca två eller nåt drog vi oss mot tunnelbanan. Men jag upprepar; riktigt najs ställe!



Fina tjejer alltså! Lotta och Eva.



Sophie är hemma över sommaren! Annars befinner hon sig i Sidney. Så igår fick jag njuta av hennes sällskap igen!



Nån random snubbe och söta Josefin!



Underbar utsikt från F12, hela utestället var utomhus och detta såg man från en av "balkongerna". Sthlm by night.



Sophie och jag (+ sthlm by night där bakom).



On the dance floor så att säga. Fjortiskort var det! Alltså taget på fjortisvis, vad jag har hört. Grymt tjejer!

Nu ska jag sova. Ses imorgon, sleep tight! (Rekommenderar F12! Dock 145kr i inträde - svälj.)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback