Fina kläder efter väder

Bara för att det rengar slår jag på stort! Fram med en (lite varmare) klänning från Brajjan, köpte den på New Look och jag har minsann tänkt på den de senaste dagarna - nästan så jag längtar till hösten bara för att få använda den, fy bövelen! - och idag fick jag min chans. Och jag tog den! (Chansen alltså.) Perfa klänning liksom, vardagsfin, svart, tätstickad och långärmad. Till den har jag ett par heels, ja inomhus, till jobbet gick jag i mina rosa gummistövlar med lila prickar på. You got to love them! Älskar att klä upp mig lite utan egentlig anledning. Eller jo, att klä upp sig för sin egen skull är guld!



Hatar att jag inte kan få en helkroppsbild utan att använda spegel - blir ju så dåligt. I-landsproblem I know.
Annars - kurvigt värre! :)



Anywhoo jag kör på nitbälte i midjan bara för att. Typ lite edgy sådär.



Fickor har denna sköning också - grymt ju!



Torr om fötterna - check!



Blir så full i skratt. Kan man någonsin se seriös (eller vuxen) ut i rosa gummistövlar? Tror inte det. Men man blir sjukt glad!



Fick bli snajsiga sjalen från Brighton också - matching matching med de silvriga nitarna i bältet.



Gummistövlarna får vila på jobbet, istället blev det heels från New Look (de första klackarna jag köpte i Brighton?!)



Gud så najs.

Ha en förträffligt fin dag alla!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Marcus Arnesson

Hej Emma-Johanna !!



Trevlig blogg du har kommer att följa denna noga. Marcus ifrån Växjö.

Postat av: Emma

Hej Marcus! Va roligt att du gillar den :) Jag ska allt spana in din blogg också!

2009-07-09 @ 09:15:39
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback