Förkyld eller pollenallergisk?!

Jag har ett bestående dilemma. I förra veckan fick jag ont i halsen och tog det lugnt i tre dagar med träningen bara därför, halsontet gick över men nu är jag vrålsnuvig (vaknar på morgonen av att jag inte kan andas typ - vägrar andas genom munnen, speciellt när jag sover) iaf på mornarna. Jag har en trevlig hosta också kan jag tillägga. Det märkliga är att jag inte känner mig sjuk (visserligen är jag obotligt trött idag, men det är ju en annan sak), jag känner mig inte förkyld-hänig eller sådär "pyssla-om-mig-jag-dör-vilken-sekund-som-helst-för-jag-är-sjuk-sjuk". Nej jag känner mig ganska normal, normal för att vara mig, förutom att jag snörvlar och hostar hela tiden då. För pollen kan det ju inte vara? Gräs? Nu? Nej, det borde vara något annat?! Det lutar nog åt förkylning ändå.

Fortsättning följer....

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback