Förkyld?!

Imorse vaknade jag med en skum känsla i halsen - oh no! Inte förkyld nu! Jag som precis kommit gång ordentligt med träningen - kanske lite för ordentligt (tränade två ggr på raken igår). Så idag tar jag paus, tänkte egentligen köra ett Step pass efter att jag träffat min föredetta kollega på ett glas nere på J, men jag skiter i det. Känns skönt att komma hem lite och röja på rummet (behövs!!) - jag vet jag säger det här typ varje dag och det händer aldrig att jag verkligen gör som jag säger... Men idag har jag en lite föraning om att det kanske kommer att hända ändå! Imorgon och på torsdag har jag också tänkt vila, hoppas halsen hinner bli bättre tills fredag så jag kan träna igen! Håll tummarna :)

So long /emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback