Glad-fredags-outfit

Även idag lyckades jag gräva mig ganska djupt ner i garderobens mörker. Det jag hittade var den här "gammla" trasan/kjolen från Indiska modell längre. Drog på mig ett av mina älskade New Look linnen (ångrar att jag inte köpte på mig massor! Sjukt bra baslinnen!) samt ett skärp från London och Dorothy Perkins. Det galet stora diademet med rosetten fick också hänga med på dagens äventyr!



Man blir ju riktigt glad av den här outfiten! :D



De där brillorna alltså - älskar dem!



Mörblå-grå kjol alltså - lite sommrigare med det rosa skärpet i midjan!



Är inte bilderna slut snart?!



Närbild, rosa skärp i fokus samt guldiga halsbandet "Elements of Love" (jag vet, jag vet, men jag kommer aldrig tröttna på Löööve).



Lackade naglarna röda igår också, ser att de redan behöver en liten uppfräshning - ikväll it is!

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Bianca

söt outfit!!:)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback