God(måndag)morgon

Först vill jag bara säga: Kolla in inlägget nedan! Värsta grejen ju, nu kan man blogga lite överallt (igen) + att det dyker upp en karta så man kan se vara jag är - bra? Hum.. Aja. Kul är det iaf, jag och min nya älskling (mobilen) kommer riktigt bra överens! Och visst är väskan fin sen! En liten näpen sak i en härlig röd nyans med volanger - bara det liksom!

Vidare kan jag säga att jag har härlig träningsvärk i hela ryggen, har en känsla av att träningsvärken kommer sprida ut sig lite skönt under dagen. Kl 17.30 är det dags för ett Aerobics pass på SATS med Loijs (sjukt bra att vi sporrar varandra alltså! Iofs föreslog Loijs Body Pump efter Aerobicsen, men det vette fan?!) - underbart! Jag kommer antagligen inte kunna röra mig imorgon och då ska jag ju ösa på med ett Step pass. Önska mig lycka till!

Puss!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback