Grått är minsann flott

Jag är ju en "liten" nörd när det gäller kläder och definitivt en större nörd när det gäller att ha samma kläder på sig två dagar i rad - det går INTE. Nej, nej, nej. Jag bryr mig inte ett smack om andra har på sig samma kofta eller tröja en hel vecka (om det inte börjar lukta illa då...) men jag kan inte ha på mig samma kläder inom minst två veckors tid. Galet jag vet. Finns säkert fler som jag där ute?! Hursom. Därför blir jag liksom extra nöjd när jag kommer på nya sätt att kombinera mina kläder, något jag inte haft förut eller ens tänkt tanken på att kombinera, som blir som något riktigt bra i slutändan! Nöjd ja. Så idag känner jag mig så där lite extra nöjd över att jag hittade på något nytt att göra med alla mina kläder (som bara väller ut ur garderoben, sen när är bara två garderober standard i var och ens rum?!) och detta är vad jag åstakom:



Voilá! Linne, New Look, kjol och skärp H&M, halsband Lindex - hej hej budget!



Modereportens (ehh jag...) anm. "det gråa linnet klär ner och kjolen klär upp = ultimat vardags kombination". Jag är så sjukt road som kanske märks... Ignorera!



Flätade till luggen och satte upp resten i en toffs, roligare än bara vanligt "hästsvans" om jag får säga det själv :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback