Hårigt?!

Jag har insett något - iofs insåg jag det för länge sen men nu finns det ingen hejd längre - mitt hår hårar! Jag har inte klippt mig sen innan julen förra året och så det har växt! Sen har jag en (o)vana att inte borsta mitt hår heller. När det var kortare spelade det ingen som hellst roll om jag inte borstade det - det tovade sig aldrig. Men nu när det blivit längre (och torrare?) tovar det sig ganska bra... Att jag sen helst undviker att borsta det när det är blött för att inte få det så platt gör inte saken direkt bättre. Så nu tappar jag massa hår bara för att jag aldrig borstar ur det och bort de hårstråna som lossnat. Min svartklädda rygg är inte alltför najs om jag säger så. Massa blonda (!) hår! Skärpning, skärpning. Har funderat ett tag på om det inte är dags att klippa mig?! Har inte direkt någon struktur eller frisyr på det hela, det hänger ju bara. Vilken frisyr då? Det är frågan det....



Jag och mitt hår i december 2008. Kort, kort!



Jag och mitt hår, nästan åtta månader senare, juli 2009. Sen har det blivigt ganska mycket blondare också - all sol ni vet ;)

Tror banne mig det är dags att klippa mig!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback