I got stripes

Jupp. Idag skiner inte solen lika starkt och det föll till och med några regndroppar på näsan på väg till jobbet. Ganska skönt ändå tycker jag (sorry alla semesterfirare) som sitter inne och får värmeslag på lunchen. Fick alltså tillfälle att dra på mig ett par jeans och en långärmad tröja bara för det, en randig, stor, lite luftigare sak - inte fy skam de inte! Najs I lajk.

Ganska skoj ändå att jag för någon månad sa att ränder inte var min grej, men på andra var det skitsnyggt, sen började jag bara att köpa massa ränder och nu är frågan om jag någonsin kommer botas/sluta? Ja jag vet. "Intresseklubben antecknar".



Ännu en rosett har fått flytta in, här på ett diadem. Diggar starkt.



Tjoflöjt i morse!



Nepp, har inte tvättat spegeln än, ska jag vara ärlig komme det nog inte hända...



Till detta,
gladiatorsandalerna.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback