Inspired even though it's raining

Ja, tänka sig. Jag känner mig så glad och sådär varm. Livet är gott, det är gott att leva. Jag är frisk, jag är här och jag har massa fina människor runt om kring mig. (Blir nästan rädd för mig själv - kan man vara mer positiv?) I eftermiddag ska jag får träffa söta Sophie som kommit hem från Australien för sommaren, hon åker tillbaka om en knapp månad för att forstätta sin utbildning i Sidney. Därför är det hög tid att jag får träffa henne! Ska bli riktigt kul :) Sen ska jag försöka komma iväg till Step-passet kl 18.30 på SATS hade jag tänkt... Hoppas jag hinner, beror ju lite på vad vi ska hitta på. Får kanske förvarna med ett sms :)

Imorgon kanske jag får träffa Josefin fin fin igen, vi är så dåliga på att bestämma något - schämmes (på norrlänsk). Tänkte ta en paus med träningen just i morgon så det passade ju bra! Får se vad vi hittar på... På torsdag kanske jag ska träffa min kollega Maud som inte jobbar kvar här, ska bli mysigt att uppdatera lite där! Vi var ju minst sagt tighta här i repan! Tänk att vi kan ha så kul vi två trots stor åldersskillnad! Underbart ju. Sen är det typ helg. Lite brännboll på Gärdet tydligen (om det regnar då?) och sen i helgen, fest? Softa? Träna! Låter bra det.

Tjo för regniga tisdagar!



En solig söndagsfika...

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback