Inte så snyggt - men gott

Igår efter att jag tagit en glass med Josefin inne i stan - vi uppdaterade oss på varandras liv, kollade lite i butiker och snackade på - kul att träffa henne igen! Sen åkte jag hem, var hemma cirkus kl sju och började med maten. Strimmlade en kycklingfilé och stekte på den, sen hällde jag över lite cremé fraiche och pesto för att få en sås och kokade "fullkorns"pasta till. Ganska lätt ändå och helt okej. Gjorde sig dock inte så himla bra på bild, men det är definitivt ett mattips :) Mums mums. Det bästa är att jag bara käkade upp halva kycklingfilén igår så jag har matlåda idag! Shit vad bra.



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: marie

åhh vad gott det ser ut.

Postat av: Emma

Mm det var det också! Väldigt lätt att göra också :)

2009-07-09 @ 09:16:41
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback