Internet Explorer suger!

Fick en smärre chock när jag gick in och kollade på min blogg i Internet Explorer (IE) istället för Firefox. Vad f*n?!! Bloggen är helt åt helvete i IE, jag hoppas verkligen att de som brukar titta in på min blogg använder Firefox och inte IE! Man får bläddra ner i ca 100 år innan man ens ser headern och sen är alla bokstäver i versaler - sjukt jobbigt att läsa då ju!

Om du nödvändigtvis måste använda dig av IE (gud förbjude!) tryck på den aktuella månaden till vänster (några mils skrollande neråt senare) och du får en bättre uppsikt över inläggen.


Emil! Vad göra? Så här kan det ju inte vara! Hjälp din arma o-grafisktfromgivande syster! Please!

/emmaFörkrossad (I know, dagens i-landsproblem...)

Fina kommentarer
Postat av: Elina

haha jag har IE och visst e d lite irriterande med versaler, men så har det alltid varit och jag har vant mig ;)

puss


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback