Jag tror jag dör!

Oj oj oj oj oj oj oj oj...

Andas!

Okej...

Ni anar inte vad jag hittat! En helt fantastisk
hemsida (<-- LÄNK, LÄNK, LÄNK!!!) med MASSA inredning i PRECIS min smak. Det är helt fantastiskt faktiskt. Jag var tvungen att stänga ner den för att suget blev för stort. Jag kan ju omöjligt beställa hem ALLT! Om inte pga av pengabrist så pga utrymmesbrist. Fick nåra favoriter efter ca fem sekunder och sen fortsatte det bara så jag var tvungen att klicka ner rutan som sagt. Fyyy så fina grejer de hade! Åhh...



Lantligt och romatiskt är fiiina grejer det!

Hade jag varit tvungen att välja nåt hade det nog blivit Dixi plåtburkarna. De är sju sjukt fina! Fick en när jag fyllde år, ett smyckeskrin. Nu vill jag ha ALLA! Girig någon? Kanske lite väl stort ha-begär bara... Men kom inte och säg att man inte vill fylla sitt hem, eller alla fall i sitt kök, med dessa ursöta burkar?!



Typ för ris och flingor, och sen för alla andra grejer man har i skafferiet!


/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback