Jäklar!

När jag hade svettats klart på Body Pumpen på Hötorget gick jag ner mot t-banan. Missade precis tåget till Ropsten så jag slank in på Pressbyrån på jakt efter något litet (och nyttigt) att stoppa i magen. Eftersom jag inte tål så mycket frukt och fullkommligt hatar banan är att köpa en vanlig frukt helt uteslutet. Så, jag hittar en hylla med Chiquitas (stavning?) smoothies och ser en lila-aktig en som ska innehålla hallon och björnbär. Det kan nog smaka tänker och jag köper den. Bra energi efter träning liksom. När jag gått genom spärrarna och står och väntar på tunnelbanan vänder jag på flaskan och ser små illustrerade bilder på frukter som den också innehåller, alltså tydligen inte bara hallon och björnbär. Först ut är en gul liten banan (!) - en halv jäv*a banan är det i den 28ml stora flaskan! Det är mycket banan det - speciellt om man verkligen avskyr det. Hellskotta. Vad kan man göra? Inte direkt lämna tillbaka den... Suck. Jag öppnar locket och sniffar lite avvaktande på innehållet. Det stank banan! Huääk. Jaja, jag tar mod till mig och smakar lite på "hallon- och björnbärs" geggan. Nog kunde jag känna banansmaken allt. Men inte lika mycket som det luktade. Alltid nåt... Jag häller i mig sörjan fort som ögat och slänger den lilla plastflaskan för att undanröja beviset att det i över huvud taget har hänt.

23kr fattigare.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback