Känner mig tom

Nu är sista boken i Twilight-serien slut. Breaking dawn. Jaha? Vad nu då? Vad ska jag göra nu? Återgå till det vanliga eller kasta mig över nästa bok? Ibland blir jag lite småknäpp på mig själv, det är verkligen allt eller inget som gäller. Antingen läser jag inte alls eller så läser jag (nästan) bara, antingen äter jag nyttigt eller så äter jag onyttigt, antingen träffar jag massa folk hela tiden eller inga alls på en stund, antingen eller, allt eller inget - alltid. Men jag är i alla fall medveten om det ;)

Åter till boken/böckerna. Jag tycker nog Eclipse är den bästa i serien, den tredje boken, sista boken var lite seg emellanåt men också riktigt bra. Kände mig lite "jaha" när den var slut. Men ändå - shit vad fint! Jag har nog sumpat idén om en "egen" vampyr - verkar ganska jobbigt ändå - men alla känslor som böckerna innehöll - ack så fint. Självklar innehöll varje bok sitt och man visste aldrig riktigt vad som skulle hända - det gillas skarpt. Jag säger det igen, och antagligen inte för sista gången, läs böckerna!

Puss å kram



/emma.

Edit: Tydligen ska det även snart släppas en bok som handlar om Edward, händelserna genom hans ögon och två - tre kapitel till efter det sista som skrivs i sista boken. Så än var det inte slut nej...

Edit nr 2: Hur knäppt är det inte om man även drömmer om Twilight? I natt var jag Bella... Herregud.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback