Lägenhet sökes

Jag vill så väldigt gärna hitta en liten lägenhet där jag kan bo. Där jag kan sprida ut mina älskade prylar i och göra precis som jag vill (alltså äta mat när jag vill, komma och gå som jag vill osv. Obs. Betyder nödvändigtvis inte vila fester!)! Hur fantastiskt hade inte det varit? Nu är det ju ganska svårt (läs: jäv*igt svårt) att hitta en lägenhet i Sthlm... Men min bror däremot! Han har minsann flirtat till sig en hyresrätt - it's not fair! Klart jag är glad för min söta brors skull! Men alltså, jag är ju äldst så någon rättvisa borde det väl finnas? ;) Hehe. Antagligen får jag be om en reservnyckel till hans place och gömma mig hos honom ibland... Vad säger du Emil? Deal?

Hur svårt ska det vara egentligen kan man tycka? En lägenhet hit eller dit kan väl inte göra någon skillnad? Bara att ge mig en liksom! Jag kan typ betalat 3500kr/månaden, för en sån där ljus lägenhet med stora fönster! Gott, då säger vi det då.

Gud vad skönt att ha det avklarat. Och juste - tack!



/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Emil

Om du tänkter efter så flyttade du hemifrån innan mej, eller har du glömt de kanske ;)

2009-07-16 @ 11:30:21
Postat av: Emma

Juste! Fan va skönt ;) MEN jag flyttade ju hem igen!!


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback