Lördag och slut

Nu kom jag hem igen efter en heldag fylld med roliga grejer! Helt slut känner jag mig. Kollapsade lite här på sängen med datorn i knät... Vaknade väcktes kl kvart i sju imorse, sminkade mig och käkade lite flingor med mjölk innan jag tog tag i träningsväskan och drog till SATS. Svettades en timma med skivstången (Body Pump) med Loijs (och alla andra då), jag var ganska opepp och stel sen gårdagens Combat men det gick okej. Sen tog vi tåget in mot Söder och träffade Josefin och hennes kompis Sofie på Café String. Vi åt brunch och jag fick nog i mig sex-sju pannkakor - inte illa! Vid två tiden bröt vi upp och kollade lite i affärer och hag blivit en glad, glad ägare av något jag velat ha länge. Ska visa bild sen! Den visade sig vara lite deffekt bara, så jag måste åka tillbaka till Söder imorgon och byta - suck... Men fin fin fin är den!

Så kollaps står först på schemat. Skönt! Kvällen kommer bli lugn, lugn.

Pusss!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback