Lugn fredag

Jag hade lite planer på att spela Brännboll (nåja) på Gärdet med lite folks men nja. Känner mig ganska trött och att ge sig ut efter jobbet för att...? Nä. Vädret växlar ganska bra också, storm har jag hört, sol och sen oroväckande moln. Ska få hem Loijs på nyttig middag och film istället! Riktigt kvalitétsmys det! Känns som en fredag som passar mitt humör :)

Imorgonbitti (kl9.30) ska jag och Loijs på Body Pump på SATS. DET är hurtigt! Imorse tänkte jag "nej, jag orkar inte gå upp tidigt för SATS imorgonbitti - är det helg så är det" men nu när Loijs uppenbarligen skaffat kort på SATS måste jag ju. Vilket är bra om man tänker efter... Kan sova på söndag! Imorgon eftermiddag har Loijs tvingat med mig till Grönalund också (hon mutade med bilskjuts till SATS imorgonbitti). Damn. Men det kan bli trevligt, ska få träffa några av hennes kollegor också! Är inte så mycket för karuseller så jag kan mest mysa runt och käka sockervadd (tradition). Det roliga är att jag blev medbjuden till Grönan nästa helg också. Galet. Två Grönalund invites på samma dag inom fem minuter. Galet.

Nä, nu är det dags för helg!

Puss å kram



/emma.


Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback