Lugna puckar

Det blir en skön dag idag när jag kommer hem. Funderar starkt på att kolla in i min garderob och se vad jag har för möjligheter på "outfits-fronten", känner att jag snöat in mig lite på att jag alltid måste ha nåt nytt på mig (nyshoppat alltså) men så är det ju inte alls, finns ju massa fint som gömmer sig i min garderob, bortglömt och dammigt. Egentligen ska man ha det som regel att se över det man har innan man köper nytt. Haha. Vilket skämt. Känns inte som något jag kommer ägna mycket tid till i framtiden...

Ska faktiskt bli riktigt skönt att komma hem och pyssla lite, ska nog fortsätta klistra in de framkallade 2007-2008 fotona i mitt album. Måste även köpa fler album, de stora svarta med spiralrygg från Lagerhaus är prisvärda (dyyyrt med fotoalbum ju!) typ 179kr eller så. Har MASSA kort från Sydafrika som jag tänkt klistra in i ett album för sig - sjukt många bilder. Sen Brighton såklart - där snackar vi tusentals bilder! Men oj så skoj när det är klart! Titta tillbaka i och minnas <3

En lugn och pysslig eftermiddag-kväll alltså. Låter fint.



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback