Med doft av kaffe

En av de godaste dofterna måste vara nybryggt kaffe på morgonen. Redan innan jag ens gillade smaken av kaffe tyckte jag doften var ljuvlig. Jag kunde för mitt liv aldrig tänka mig att dricka "skiten" men sommaren efter studenten lärde jag mig så smått dricka kaffe och det ångrar jag inte en sekund! En kopp kaffe om dagen tycker jag är okej och på helgerna dricker jag kanske inte något kaffe alls, otroligt bra ju! Andra goda dofter som nytvättade lakan eller som när man snusar lite mot en söt persons hals är ju inte helt fel det heller...

Godmorgon ja! Kaffekoppen är slut, så snart speedar väl energin igång på allvar! Härligt, härligt. Skrev ut mina
tågbiljetter till Visingsö nu också och tänkte på Sara. Det var ju meningen att jag skulle åka förbi Gbg när jag ändå var åt det hållet, men det blev för dyrt :( Men du Sara, vi får se ut en helg längre fram, när vi vet vad som händer i våra skolor och så, då får det bli en helg med bara dig och mig! :)

Puss å kram så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback