Morning has broken...

Måndag morgon. Och inte nog med det - jag är pigg! Helt unbelievable, jag vaknade innan klockan ens hann ringa och låg och mys-slumrade tills jag var tvungen att gå upp (efter femtioelfte snoozningen). Med ett leende på läpparna hoppade (ja faktiskt) jag in i duschen. Härligt. Sminkade mig och käkade havregryns- och quinoagröt med kanel och lite socker - dock utan mjölk vilket var ganska torrt - samtidigt som jag kollade på nyheterna. Nya bantiningsgrejen; ät massa kolhydrater. Eller hur! Pyttsan.

Kröp i en stor svart t-shirt som jag köpte i fredags för 149kr och som jag näst in till bott i sen dess. Ultimata plagget ju! Så här kan det användas:



Softa hemma, endast med leggins och knut i håret.



På stan med friends (hade dock annat på mig i lördags), addera bara ett skärp i midjan för lite finess och form.



På jobbet, längre kofta i upplyftande färg för ett lite mer "klätt" intryck.



Skönare jobb-outfit får man nog leta efter!



Dagens details, skärpet matchar fiffigt nog både naglar och kofta - bra där! Och om du kikar närmre på mitt (högra) ringfinger ser ni min
fina, fina sak jag köpte i lördags och bytte i söndags (den var lite deffekt). ÄLSKAR! Värsta presenten till mig själv ju. Oslagbart. Mer bilder sen :)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback