Mot Söder

Yes, den där fina, fina saken jag köpte igår visade sig vara lite deffekt så jag måste åka tillbaka till Söder innan kl 16 idag och sen dra direkt till SATS Stadion och träna Boby Combat en timma. Suger att man inte kan få glädjas åt en ny pryl innan man inser att den minsann inte var hel... Suck. Men annars känner jag pepp inför träningen!! :D Blir femte passet den här veckan! Imorgon blir det Aerobics och Body Pump igen - phu!

Idag kommer familjen hem igen också efter tre veckors semester på annan ort, huset kommer bli fullt igen med andra ord... Sista timmarna av stillhet nu då.. Eller ja, tvättmaskinen går för fullt :)

Råkade börja titta på The Rachel Zoe Project och jag gillart! En stylist som bara rör sig med det dyraste, hon shoppade liksom en Birkin bara sådär! Och en Chanel halsband och nån Balmain klänning från ett annat århundrade. Helt galet. Men en åhh vilken dröm!

Nu måste fixa make upen och plocka ihop mina träningskläder, städa upp lite i köket innan jag drar till Söder.

Puss!



Bling, bling... Gissa vad jag köpte igår ;)

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback