My weekend plans

Fredag - redan. Herregud. Skönt att det inte går långsamt iaf :) Efter jobbet blir det som sagt Box på SATS och sen ska jag hem och fixa. Började städa upp ganska bra igår så det är bara att forstätta på det spåret så man kan komma att dammsuga inom en snar framtid... Imorgon ska jag upp ganska tidigt - gäsp - för att åka in till stan och fika med en kompis från jobbet redan kl 10 (!) och efter det vet jag inte riktigt, men denna kompis försöker också dra mig vidare till Grönan (Grönalund för den som inte hajjar;) på eftermiddagen/kvällen... Hum. I'm not particulary fond of amusement parks... Men hey, jag har ju bara varit på Grönan en enda gång i mitt lilla liv, så det kanske är dags för ett återbesök!? Min vikarie ska också med faktiskt och sen säljarens polers så vi blir nog ett gäng - kan ju inte bli annat än trevligt! Tror jag köper mig lite sockervadd och sen bara går runt och kollar, ska inte vara där förns vid sex-tiden så det kommer nog vara mys-pys! Gillar inte riktigt jobbiga berg-och-dal-banor så åkbandet skippar jag. Kan ju ta en tripp i lustigahuset om jag känner för det :)

På söndag ska jag få träffa finaste Bahar! Blir kanske ännu en fika (I'm all about the fika!) och efter det ska jag minsann träna Body Combat vid kl16.30. Kommer bli en kanonhelg!

Puss å hej så länge!



/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback