New necklace

Jag gjorde som Anna och köpte det där fina halsbandet från Lindex, 50kr. Bargain! Kolla bara så snyggt! Det kan ju lyfta vilken outfit som helst!



Ser så exklusivt ut som en kollega sa ;)



Blev ganska casual i övrigt, vitt linne och långa blå koftan + jeans. Knut i håret och läderarmbandet med silvergrejer på, på handleden. Dock fick jag världens skoskav av min Ked´s - attans!

/emma.

(Anna, det fanns tyvärr bara ett sånt halsband kvar i den butiken jag tittade i... Ska kolla nästa gång jag går förbi någon Lindexbutik om det finns något till Lovisa också - bara så du vet...)

Fina kommentarer
Postat av: Anonym

Va trist men men, åh så snyggt på dig :) Men håll gärna utkik i alla fall :)

Postat av: Emma

Tack igen för fina samtalet :) Ja det ska jag! Går jag förbi nån Lindex kollar jag direkt! Ha en underbart fin helg! Pussar

2009-07-10 @ 09:57:44
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fint :D

2009-07-10 @ 10:05:28
URL: http://minnahokka.blogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback