Ofokuserat

T-R-Ö-T-T.

Bion (The Proposal) igår var skitbra! Jag satt och garvade så jag inte fick luft! Det knasiga var att både jag och Lotta hade druckit en stor kopp te innan så det blev minst sagt jobbigt att skratta ihjäl sig i slutet av filmen. Skitkul verkligen hahaha! Lika mysigt att träffa Lotta också, vi fikade innan bion i vanlig ordning och snackade igenom det som hänt på sistone. Det har blivit lite "vår grej" det här med att gå på bio och fika tillsammans! Fab. Lotta sa en väldigt bra grej igår också, att jag liksom har börjat röra på mig, jag åkte till England och nu ska jag börja plugga till hösten. Hade jag inte gjort något av det hade jag varit kvar där jag var för ett drygt halvår sen, jag hade suttit fast, vilket jag också kände själv, en känsla jag inte gillade om man säger så. Men nu jäklar händer det grejer! Och vet du vad det bästa är? Jag älskart!



Klockren film!

En annan sak, det är min andra namnsdag idag - Emma - och även denna gången hann Farmor först med ett sms, hon är riktigt pigg den där tanten! Cirkus kvart över sju imorse ramlade det alltså in ett sms. Jag tycker det är mys med namnsdagar! Saknar dock att inte få fira med mamma... Tårtakalas och små mini-presenter (typ nyckelringar och sånt) som
denna fina prins groda som jag fick förra sommaren. Åh!

Vidare: O-F-O-K-US-E-R-A-T



Gud vad jag är trött alltså.



K-A-F-F-E.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback