Paris

Anna och jag är nog inte så bra för varandra ändå... Iaf inte när det gäller att göra av med pengar. Herregud. Det roliga är ändå att vi prövar/faller för samma kläder och många gånger köper precis likadana saker, som igår, vi gick in på Weekday för första gången (även första gången för mig fast butiken funnits i Sthlm ett bra tag) och kom ut med likadana tröjor med texten Paris. Vi valde mellan den och en i rostrött med texten New York, men vi valde Paris för att vi varit där. Skitsnygga ju! Självklart tog jag på mig den idag, det är ju sådär mulet och halvtrist väder så why not!

Anna, har du också Paris på dig idag?



Stor och skön.



Hasar lätt ner över ena axeln...



Riktigt najs under min kavaj!

Detta är äkta kärlek hörrni.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Anna

Åh fy sjutton va snyggt :) Hade tänkt ta den också idag men blev min nya med fjäril på, piggade upp lite i detta trista väder..

Hoppas du mår bra gumms, tack för en underbar helg :-) Och jag är väldans nöjd med mina inköp, att de gick hem även hos mamma och lovisa gjorde ju inget :D

Postat av: Emma

Hehe! Eller hur :D Jaa, den va ju inte direkt fy skam den heller! Förstår mycket väl att du gick hem! Tack själv! Hoppas du fick träffa din C också! :) Pusssar

2009-07-06 @ 14:36:06
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback