Potter = humor

Jag och Maja satte oss alltså tillrätta framför Harry Potter och Halvblodsprinsen igår kväll. Dem är ju rysligt bra de där filmerna! Och denna gången var det mer humor än vad det brukar vara vilket ledde till att Maja och jag vred oss av skratt många gånger om. Så sjukt kul! Spännande är bara förnamnet! Jag har läst alla böckerna men kommer självklart inte ihåg allting, men man hade ändå på känn vad som ska hända eller så visste man det redan innan - trots det blev man lika skrämd eller förvånad för det. Filmen var riktigt bra gjort och många gånger ville vi bara gömma oss, vi till och med höll för ögonen en kort stund trots att vi visste vad som skulle hända. Hehe. Riktigt bra! Jag blev liksom påmind om hur mycket jag egentligen gillar de där filmerna men framförallt böckerna. Ruggit bra.

Se den!



Sen att Emma Watson är så otroligt söt är ju helt otroligt!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback