Prima ballerina

Av någon anledning tänkte jag på en "prima ballerina" när jag såg mig själv i spegeln i morse, hade som vanligt ingen aning vad jag skulle ta på mig kl 7.25 imorse = aningens bråttom. Att man aldrig vet hur vädret ska bli under dagen är ju också en bidragande (svårighets) faktor. Som tur var fick jag en idé et voilá jag hade passande kläder på kroppen! Och ballerina-knuten i håret såklart!

En känsla av tyllkjol pga av "vippigheten" (dagens ord?) i den svarta kjolen och lite body-känsla i linnet - right? Herregud... Kan tillägga att jag skrattar när jag läser mina egna texter ibland ;)



Kjol, leggins, bälte och skor från H&M.



Det korall/orangea linnet är från New Look i Brighton - toppenbra baslinne!



Close up.

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback