Rasmus liten

När jag var i Uppsala för några helger sen träffade jag lillebror Rasmus och firade hans 2års dag. Jag tog tyvärr inga bilder på sötnosen, men efter att ha lånat Emils kamera i helgen kunde jag sno åt mig lite bilder som låg i hans kamera! Ruskigt smart Emma.

Tänk att lillebror Rasmus har blivit så stor! Hela två år! Munnen full med söta mjölktänder och småbarns babbel. Kan det bli bättre så säg?!



Det krävs koncentration när man äter jordgubbar med mjölk och socker med sked.



Sicken linslus man kan vara då!



Hela vattenmelonen på en gång - som det ska vara.



Storasyster Maja pussar på kinden.



På promenad. Har man små, söta och korta ben gäller det att spurta på om man vill ut på äventyr.



"Vem har du på tröjan Rasmus?" - "Yoda" (med gullig småbarns nuttig röst).



Hemma hos pappa och Jenny, sandlådan är en favorit!



Jag tycker allt lillkillen har skön stil. Ena benet över det andra lite sådär lill-gammalt ;)



Lillasyster/storasyster Maja och storasyser Emma. Vad Rasmus pekar på har jag inte en blekaste. Puss på er!

/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback