Slow

Imorse när jag vaknade var jag trött, trött, trött. Sen vaknade jag liksom aldrig riktigt upp, jag brukar piggna till efter att jag tvättat ansiktet på morgonen eller åtminstone när jag gått min tio minuters promenad till jobbet. Men nehejdå. Inte ens mitt morgonkaffe kickade igång mig. Knepigt sånt där. Sen går inte tiden speciellt fort heller, så jag väntar mest på att dagen ska passera... Men shit, sån negativ inställning kan man ju inte ha - Carpe diem heter det ju! Jaja. Jag har iaf nåra missions på schemat efter jobbet, förbi Lidingö Centrum och sen ICA för lite matinhandling och efter det ska jag laga mat ju - matlåde mat. Om jag orkar... Läsa ska jag definitivt! Snart är även den fjärde och sista boken i Twilight-serien slut. Snyft.


/emma.

Fina kommentarer

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback