Slut och trött

Oj va trött jag är nu. Gick upp kvart över åtta i morse för att bli upphämtad av Loijs kvart i nio och sen åka till SATS för Body Pump passet. Riktigt skönt alltså! Man får i gång dagen och man får träna - perfekt ju! Nu är jag dock helt svimfärdig - av trötthet alltså. Funderar på att ta en liten power nap ändå. Har ju inga planer för dagen, så why not. Middag ikväll hos Lotta med girslen, men innan dess lugna gatan. Kommer bli en kanonkväll!! :)

Skönt.



Haha. Störtskön bild på mig och Sofie efter ett Boxercise pass i Brighton. Bästa ever! (Btw, vem fan blir svettig på knäna? Eller bena kanske det är... Tror vi körde massiv magträningsövning det sista vi gjorde på det passet = stå på nåns fötter med knäna och hålla padsen framför personen som ligger ner på rygg och beordra hur många slag personen ska slå åt gången. Ha!)

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Sofie

Hahah vilka svettiga knän du har och jag ser ut som en svettig ryss....

2009-07-11 @ 14:47:28
Postat av: Emma

Haha jaa jag vet! Vem fasen svettas på knäna? :P Och hur vet du hur kommer det sig att du vet hur en svettig ryss ser ut? ;)


Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback