Student - på riktigt

Jag är verkligen jätteglad att jag kom in - förstod nog inte riktigt att jag skulle bli så här glad?! Men det är jag! Såg att jag kom in på mitt Högskoleprovsresultat - och det som var så dåligt? Herregud. Jag tänker iaf aldrig göra om det - någonsin - men det visade sig ju att det var bra att ha ändå :) Tjo! Jag är så grym! Fina Anna ringde nyss och sa grattis och jag har fått en himla massa grattis även på Facebook (shit). Tack hörrni!! Känns bara bra och så rätt. 60 högskolepoäng, ett år, heltid - bara roliga saker! Dessa kurser ska jag läsa; Introduktion till Modevetenskap, Flärd & Film, Modets roll i frans och italiensk litteratur och kultur, Mode konsumtion & marknadsföring samt Vetenskapligt skrivande. Kommer bli ett skitkul år! Yeeey!

Detta känns lite mer på riktigt än mitt halvår i Brighton (iofs Folkhögskola), jag kommer träffa massor med människor på SU (Sthlms univeristet), det kommer hända massa kul och allting är nytt. Känner mig redan lite nervös inför första "skoldagen". Men det är ju ingen match för mig, har ju övat sju gånger att börja ny skola, eller ja åtta med Brighton om det räknas! Undrar hur alla andra är om de är sånna där vågade modelejon eller mer som jag, som tar på mig det man gillar och inte kan sätta ett ord på sin egna stil. Shit vad roligt! Hade inte varit helt fel med en liten studentlägenhet heller, nån som har en över sådär? Ni vet var jag finns :)

Haha-ha vad jag är bra! :D



Glad, glad, glad.

/emma.

Fina kommentarer
Postat av: Sara

Då ses vi i höst då :D

Postat av: Emma

Jaha?! Ska du också gå den kursen? Va kul! :P

2009-07-12 @ 21:55:02
URL: http://emmajohanna.webblogg.se/

Skriv något sött här! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback